Jäsenyys

Liittymällä Keski-Suomen Ekonomit ry:n jäseneksi liityt samalla Suomen Ekonomien jäseneksi. Jäsenenä saat käyttöösi kaikki Suomen Ekonomien yli tuhannen euron arvoiset palvelut ja edut sekä pääset mukaan yhdistyksen toimintaan.

Suomen Ekonomien jäsenyys

Mitä saat?Mitä maksat?
  • Sparrausta työhakemuksen, CV:n ja työsopimuksen laatimiseen sekä palkkaneuvotteluun
  • Uravalmennusta, mentorointia ja coachingia
  • Tapahtumia ja koulutuksia, myös virtuaalisesti
  • Yksilöllistä lakineuvontaa työsuhdeasioissa
  • Tukea yrittäjyyteen
  • Tukea esimiestyöhön
  • Verkostoitumista
  • Ekonomi-lehden vuositilaukset ja alennusta Talouselämän tai Kauppalehden vuositilauksesta
  • If-vakuutusedut
  • Liiton jäsenmaksu
  • Ekonomiyhdistyksen jäsenmaksu
  • Mahdollinen KOKO-työttömyyskassan jäsenmaksu
  • Jäsenmaksut ovat kokonaan verovähennyskelpoisia

Katso tarkemmat maksut

Yhdistyksen jäsenmaksuosuus on 20 euroa vuonna 2023.

Suomen Ekonomit on kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden ja alan opiskelijoiden palvelu- ja etujärjestö. Liiton muodostavat 25 ekonomiyhdistystä ja 14 opiskelijayhdistystä. Meitä on lähes 60 000 ja olemme Akavan neljänneksi suurin jäsenjärjestö.

Suomen Ekonomit palvelee jäseniään uran joka käänteessä ja on ekonomien edunvalvoja työelämässä, yhteiskunnassa ja koulutuksessa.