Meistä

Keski-Suomen Ekonomit ry:ssä on noin tuhat jäsentä. Jäsenemme ovat Jyväskylässä tai muualla Keski-Suomessa asuvia tai työskenteleviä ekonomeja.

Toimimme kauppatieteellisen yliopistotutkinnon suorittaneiden henkilöiden yhteistyöfoorumina. Järjestämme jäsenillemme muun muassa mielenkiintoisia yritysvierailuja, osaamisen kehittymistä tukevia tilaisuuksia sekä virkistys- ja kulttuuritapahtumia. Tilaisuuksissamme jäsenet saavat uusia virikkeitä ja solmivat hyödyllisiä yhteyksiä muihin alueemme ekonomeihin.

Toimintaamme kuuluvat myös yhteistyössä Suomen Ekonomien kanssa toteutettavat uranhallintaan ja ammatilliseen kehittymiseen, työmarkkinoihin ja edunvalvontaan sekä työhyvinvointiin liittyvät koulutus- ja ajankohtaistapahtumat.

Ota yhteyttä

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Olemme kiinnostuneita jäsentemme ideoista ja toiveista. Mikäli sinulla on toivomuksia ja ehdotuksia yhdistyksen toiminnan suhteen, lähetä meille palautetta tai ota yhteyttä suoraan hallituksen jäseniin.